Jangan ikut selagi tak ada niat nak ikut Rasulullah & para sahabat

Tuesday, April 26, 2011

Allah Maha Kuasa, makhluk gila kuasa


Assalamu'alaikum..ooo assalamu'alaikum...

Wa'alaikumussalam..hah, jemputlah jemput..masuk, masuk...

Tuan blog ni mana?..

Err, saya lah orang nya..kenapa tuan?

Ni kenapa blog awak teruk sangat ni?!..bukan setakat bersawang, siap berkulat, fungus, hingus...kalau nak di ikutkan keadannya ni, macam ditinggalkan 40 hari je...

Maaf la sheikh, harap2 tak berjangkit..keluar 40 hari belum lagi..tapi offer dunia banyak datang sheikh..

Owh, bagus la tu..ramai yang tertunggu tu..ada offer baik?

Macam2 la sheikh..ada offer projek tu la, projek ni la..projek 'bina masjid' pun ada...

Hah, bagus sangat la kalau macam tu..projek mega semua nya..tapi apa pasal tuan macam tak beria je ni??

Tak tahu la sheikh..rasa tak sedap hati la bila dunia datang..mungkin bagi orang lain tu rezeki, rahmat..tapi bila datang je dunia macam ni, habis taqaza agama terbengkalai..kena jawab pulak kat mahkamah sana nanti..

Baguslah tuan ada fikir macam tu..kalau nak tambah fikir lagi, jom ikut ziarah..tapi bukan kat sini la, lorong  ke lorong, rumah ke rumah..amacam?

InsyaAllah, saya azam.

Dunia yang fana'!

p/s; Selamat menziarah bagi yang buat usaha ziarah sahaja...

2 comments:

Anak Pendang Sekeluarga on April 26, 2011 at 10:00 PM said...

kasaq benar tajuk entry ni tuan...haahhaha

Salam ziarah,menarik artikel yang tuan tulis,saya menjemput tuan untuk memberi komentar,cadangan untuk penambahbaikan atau pandangan terhadap artikel terbaru saya.Semoga jasa tuan dibalas oleh Allah SWT.Mana tahu kemungkinan kita berbeza pandangan,jesturu itu,di harapkan dapat berkongsi bersama.

fuad ansari on April 27, 2011 at 2:07 AM said...

Saya azam!!

lorong ke lorong.. rumah ke rumah.. lagi dan lagi.. sampai tiada lagi..