Jangan ikut selagi tak ada niat nak ikut Rasulullah & para sahabat

Friday, June 4, 2010

Kesiannya...


Assalamu’alaikum warohmatullah wabarokatuh...

Memang kesian la dengan apa yang jadi sekarang..tapi aku lagi kesian dengan apa yang berlaku kat orang sekeliling nya..aduhhh, kesian la..yang duk jerit2, pekik2 tu semua tu bukannya orang sembarangan..bukannya mat2 rempit yang sekolah tak habis tu..bukannya mat2 pit yang duk kat bawah jambatan tu..diorang ni apetah lagi kesiannya..tapi diorang tu kurang2 ade masuk u kot..ilmu tinggi2..duk kat rumah besar2 kot..

Tapi kesian la..diorang tak faham..asbab kelemahan kurang nya saya buat usaha..kurang nya saya korban..maka Allah tak bagi mereka faham..istighfar byk2 la wahai manusia..betul la orang kata, mereka yang paling faham tentang kita adalah musuh kita..dan makhluk yang paling faham tentang agama ni adalah syaitan laknatullah..syaitan ni nama sebenar nya adalah azazil (yang paling bijaksana,perkasa)..dan ni pulak orang duk kata yahudi musuh kita..kesian2..hah, tgk ni..tgk2..emo la pulak


Nak faham, korban lagi dan lagi sampai tiada lagi..

p/s: jangan salah korban, nanti jadi macam azazil yang dah jadi syaitan laknatullah..

tak dapat pergi johr selatan nanti..insyaAllah, balik kg pergi johr timur..doa2 kn aku ni termasuk dlm 1 jemaah yg dibentuk nnt

2 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um on June 14, 2010 at 11:37 AM said...

manusia lagi la lalai dgn tuntutan agama..nasihat pd diri sy sdiri juga. =)

insanlemah on June 15, 2010 at 9:57 AM said...

jangan smp manusia jadi lalat...