Jangan ikut selagi tak ada niat nak ikut Rasulullah & para sahabat

Tuesday, June 22, 2010

Pulang Dari Perhimpunan Orang Islam


Assalamu'alaikum warohmatullah wabarokatuh...

Alhamdulillah, baru balik dari perhimpunan orang islam (ijtima') zon timur di Besut, Terengganu..lepas tu datang semula ke JB selesai kan keperluan & terus ke ijtima' zon selatan di Merlimau, Melaka semalam..

Persamaan kedua-dua ijtima', malam nya Allah SWT telah turunkan hujan rahmat..Allahuakbar

Astarfighullahal'azim...istighfar banyak2..patut nya takde istilah pulang lepas ijtima' ni..azam untuk keluar terus selepas ijtima'..tp keperluan dunia yang menghalang..insyaAllah, minggu depan jalan terus untuk keluar 4 bulan IPB..

Semoga didoakan ana yang lemah ni untuk keluar nanti..

Jazakumullah

10 comments:

Umma-ali on June 23, 2010 at 12:00 AM said...

Salam,
Selamat berkhuruj 4bln, doakan ummi dan keluarga kekal dlm usaha hingga qiyamat...
Sentiasa betulkan niat, ulang lagi dan lagi kerana ridho Allah... sptmana kita ulang lagi dan lagi takbir semasa berpindah rukun dlm solat...
Semoga anak2 ummi nnti dpt semangat pengorbanan spt awak. Amin.

insanlemah on June 23, 2010 at 9:18 AM said...

wslm ummi..
insyaAllah akan didoakan juga ummi sekeluarga..aminnn..

p/s: tak dapat nak singgah Kg. Tehel tengok pohon kurma ummi lepas Jor hari tu

Yard on June 23, 2010 at 3:24 PM said...

smoga Allah trima saya dan tuan

ziarah76 on June 23, 2010 at 6:28 PM said...

di merlimau, masa hujan lebat masuk khemah tu anta ke mana? kami lari masuk ke dlm masjid... rupa-rupanya tingkat atas dah penuh dgn umat Nabi yg jadikan dakwah maksud hidup...
(saya pun di JB)

insanlemah on June 24, 2010 at 9:38 AM said...

aminnn...

kami la umat Nabi yg jadikan dakwah maksud hidup tu...di sebelah kanan..asal nya kami berhampiran pentas bayan di luar..hujan rahmat..masyaAllah

nabilah on July 22, 2010 at 9:41 PM said...
This comment has been removed by the author.
nabilah on July 22, 2010 at 9:45 PM said...
This comment has been removed by the author.
nabilah on July 22, 2010 at 9:47 PM said...

subhanallah... alhamdulillah... semoga anta sentiasa dipelihara... dan semoga suatu hari nanti ana dapat ikot jejak langkah anta... jgn lupa doakan kami,. dan smoga viking tetap di ingatan... salam...

Fakeh on August 28, 2010 at 4:10 PM said...

Cubalah google tajuk BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA AHLU SUNNAH WAL JAMAAH, maka akan fahamlah kita tentang hakikat bangsa ini. Dan cubalah google pula tajuk-tajuk berikut agar kita kenal musuh dalam selimut yang mencari peluang dan ruang untuk mengkhianati bangsa ini, iaitu:-

(a) http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah

FAKEH KHALIFAH SAKA

Anak Pendang Sekeluarga on November 2, 2010 at 4:27 PM said...

Salam,apa khabar tuan blog,harap dlm keadaan sihat dan ceria,maaf kerana lama tidak mengomen di sini kerana baru balik tashkil...doa kan sy..(jemput baca entry terbaru sy di blog sy..)